Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


tirsdag 14. april 2009

Veronika, min lille snuppe!!!

Hehe, du er så utrolig søøøøøt :-D
Vet dere hva hun har gjort???
Hun har scrappa en nyyyyydeli LO og dedikert den til meg og min stil!!!!
Fikk tårer i øynene da jeg leste det!!!
Her er LOen hennes og rett under bildet står det skrevet!!!
Ta turen innom bloggen hennes, hun er sååå utrolig flink.
Masse fin innspirasjon og hente der :-D
Tuuusen takk snuppa!!! :-)
Dette er en ære!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, nå fikk jeg tårer i øynene da! ;) Du er søtest da!

    SvarSlett
  2. Nei det er du som er det :p

    Du fortjener alt jeg har skrevet!!! :)

    SvarSlett