Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


mandag 28. februar 2011

Yey jeg vant!!

Deltok i en premiekonkurranse på BV og jeg vant med dette kortet!!!
Det er et BOKKORT og malen finner du HER :)





 

Så utrolig koselig, takk for alle stemmene jeg fikk :)

Her er premien min:



I tillegg fikk jeg MASSE scrappeting fra hun som lagde konkurransen, 
masse heder og æren av å lage ny konkurranse :)

6 kommentarer:

  1. Den var fantastisk nydelig!!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med seieren :)

    SvarSlett
  3. Virkelig flott altså...får liksom ikke sett nok...vært flere gang innom her i dag ;)

    SvarSlett
  4. Wow! Så utrolig flott det bokkortet er! :D Dette gir inspirasjon til å prøve selv! ;0)
    Grattis som vinner av konkurransen!

    SvarSlett
  5. må si meg enig i kommentaren over, dette kortet gir virkelig inspirasjon til å prøve selv. og hun som hadde skrevet malen, gjorde også en god jobb! dette må prøves!

    masse flott i bloggen din!
    du er kjempeflink!

    SvarSlett