Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


mandag 10. januar 2011

Nytt år nye muligheter!

Ja nå er det en god stund siden jeg har lagt inn noe av det jeg har laga, har vært en stille periode hvor jeg har brukt mye tid på familie og hjem. Feira julen etter gamle tradisjoner, spist masse god mat og bare kosa oss!!

Godt nyttår forresten, til alle mine lesere :)

Blir nok ikke like ivrig som jeg har vært, siden jeg har begynt å jobbe litt innimellom :)
Er ikke alltid energien strekker til, er ikke alltid man føler man har overskudd,
 men kommer stadig med nye prosjekter så følg med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar