Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


torsdag 17. februar 2011

Enda en bursdagskrone!

Ja jeg måtte jo selvfølgelig skryte litt av krona jeg hadde laga til Rosita, 
og plutselig fikk jeg bestilling på enda en :)
Måtte begrense meg litt da den ikke skulle være så dyr, men kjempegøy å lage disse 
til tross for at det er MYE arbeid!!


"Oppskrift"
2 stk bazill skjøtet/limt sammen i den ene enden.(60x30) De 15 øverste cm skal brukes til spir og kuppel. 2 stk mønsterark skjøtes sammen.
Etter at det er tørket lager jeg strimler til kuppel og spir annenhver gang bortover. Dette gjøres på de skjøtede mønsterarkene. 2cm bredt til kuppel, 5 cm bredt til spir annenhver gang til arkene tar slutt. Når dette er ferdig oppmålt og klippet ut limer jeg dette oppå bazillarkene og klipper til krona. Hullemaskin brukes i tuppene på de strimlene som skal bli kuppel og disse festes etter krona er ferdig med en brads.
Deretter pynter man som man vil:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar