Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


mandag 5. januar 2009

Her er noe av det jeg har laget til nå!






Dette er en liten minne-eske som jeg laga til venninna mi da hun mista søstra si og pappan sin i 2008...

Inni den er 4 små esker som hun kan legge div småtterier og minner oppi.

Den er laga helt fra bunnen av, brukt kartong, bokstaver, litt blomster og anna nips.

Her er oppskriften: http://www.kreativhobby.no/page_info.asp?CategoryId=5369








Min aller første LO!

Mitt aller første scrappingprosjekt EVER, hehe...
Ble veldig fornøyd, og har fått utrolig mange fine og gode tilbakemeldinger på denne. Det har gitt meg lyst og inspirasjon til å fortsette med denne hobbyen, og nå er jeg bitt av basillen :-)










Min sutte-ramme!

Denne laga jeg til yngste gutten min, måtta gjemme på de kule suttene hans, eller Tutu som han kaller di ;-) Ble veldig fornøyd! Denne skal henges opp på rommet hans når vi får fiksa det. Håper dette blir et fint minne som han selv vil sette pris på når han blir større ;-)

3 kommentarer:

  1. Den LO'en er bare ubeskrivelig nydelig.
    En av mine favoritter. :D

    SvarSlett
  2. Den var utrolig fin!
    Du er kjempe flink og kreativ :)

    SvarSlett
  3. Din aller første LO sa du???
    Den var nydelig! Gleder meg til å se mer.

    SvarSlett