Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


mandag 9. mars 2009

En liten scrappetørke ...

Ja huff, sliter litt med å finne igjen kreativiteten min for tia, men har to prosjekter på gang...de tar bare litt lengre tid enn normalt...:-p
skal også lage en LO av meg selv, og det var skikkelig vanskelig!!!!
Og prøver meg på enda et bidrag til Stm - sommerfuggel i vinterland ...sang 5 er det vel ;-)
Så håper jeg at jeg kan berike bloggen med noen nye prosjekter iløpet av de nærmeste dagene ;-)
TIME WILL SHOW!!

3 kommentarer:

  1. hopp idet - finn eie skisse eller noe, så skal du se det løsner! ;)

    SvarSlett
  2. Håper du blir fort frisk! Du får ta deg en tur på shopping for å handle "medisiner" ;)

    SvarSlett
  3. Hehe, så søøøt du er Camilla ;-)

    SvarSlett