Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


tirsdag 11. mai 2010

Stort kort-ras!

I anledning våren og konfirmasjoner rundt omkring, fikk jeg i oppdrag å lage kort for en venninne :) Hele 12 kort skulle hun ha, og jeg satte igang.
Har prioritert å bruke opp resteark og restebazill, for jeg har ikke plass for restene mine snart, og kan heller ikke shoppe nytt før jeg har brukt det jeg har, hehe :p
Så er ikke alle jeg er like fornøyd med kan du si, hehe :) Men kjøperen ble kjempefornøyd og det er jo det som teller ;)








2 slike kort, men tok bare bildet av ene siden dem er klin like :)

2 slike kort også, igjen tok jeg bare bildet av ene siden dem er helt like :)


5 kommentarer:

  1. Synes de var fine alle sammen jeg...:oD
    Men var noen som falt mer i smak enn andre... ;oP

    Flink du...:o)

    SvarSlett
  2. wow!! du har virkelig fått laget mye fint av kun rester :)

    SvarSlett
  3. Flinka! Lekre kort! Det enkle er ofte det beste!

    SvarSlett
  4. Mange fine kort du har laget!!! Søte stempel du har også=)

    SvarSlett