Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


søndag 17. april 2011

Jeg har også pynta et påske-egg :D

Ja alle andre gjør det, så hvorfor ikke meg??
Dette er aller første gangen jeg pynter et egg, så ble ganske så fornøyd igrunn :)

Malt med hvit distress cracle, og pynta med blonder, blingperler, roser, masse blomster og bladmetall :)




Og


5 kommentarer:

  1. Ja, alle må pynte påskeegg :) Det er jo så mrsomt, og tenk så glade de blir alle som får. Dette ble jo nydelig. Og jeg tipper du kommer til å lage flere også jeg, for dette kan du :)
    Tusen takk for at du deltar hos oss.
    God påske til deg og dine
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. yet another absolutly stunning egg!
    Thanks for joining us at Vintage Udfordring!
    Love from France, Kianel.

    SvarSlett
  4. Endnu er smukt påskeæg.
    Der er mange skønne og smukke detaljer.
    Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

    SvarSlett
  5. jeg pynta påskeegg for første gang til denne utfordringen også, veldig enkelt dog.

    Dette var jo knallflott, liker den store blonden du har fått med

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett