Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


torsdag 26. februar 2009

Min første klokke!!



Jepp, en ikea-klokke ble "scrappa" i kveld, og storjenta vår, på snart 13år, fikk æren av mitt første prøveprosjekt!


Her er to bilder av den, fordi vinklen ble litt vanskelig siden cd-plata gav gjenskinn.
Det øverste bildet viset hva som står og hva det er bilder av, mens det nederste bildet viser fargene slik den er IRL.


5 kommentarer:

  1. Så stilig den var! Er det en cd plate du har i midten? :)

    SvarSlett
  2. stilig klokke..
    den blir nok line glad for:)

    SvarSlett
  3. Så tøft! mulig jeg stjeler denne ideen...

    SvarSlett
  4. Så fin klokke,kan tenke meg jenten din ble glad no.

    SvarSlett
  5. Så rååå jentekolokke.
    CD platen var bare genial.
    Det oser personlighet her.

    SvarSlett