Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


fredag 20. februar 2009

Min lille konkurranse!!! *med premie*


Denne konkurransen er litt for meg også, hehe...

For jeg ønsker at mange skal titte innom bloggen min og fordi jeg ønsker meg tilbakemeldinger på det jeg har laga til nå :-)


________________________________


Oppgaven lyder som følger:
-SCRAPP BEGGE DELER-

--Scrapp en vinter LO, den må inneholde fargen BLÅ og en snøkrystall!


--Scrapp et kort, fargen grønn må være dominerende!


Frist for innleverte bidrag er fredag 6.mars (to uker fra skrivende dato)


Legg igjen en kommentar i dette innlegget med en link til dine bidrag og en kommentar til meg om det jeg har laget til nå ;-)


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


Premien er alt dette!!!!

Inneholder:

Litt bølgepapp

noe anna tynt papp/papir-ark

en liten rull grønt bast-tråd

En stor lysebrun heklabrikke

2 små hvite heklabrikker

2 lekre sommerfugler (en rosa og en lysebrun)

3 små gul/orange sommerfugler

noen chipboardfigurer (en U, blomster og swirls)

masse tags fra "my minds eye"

grønn Felt Fusion

5 svamper

Masse glansbilder

snøkrystaller, hjerter og stjerner i sølv (chipboard)

5 gjennomsiktige miniklesklyper (grønn, blå, rosa, gul og lilla)

Noen strikk

binderser i plast

noen små stjerner og snøkrystaller i gull, sølv og rød

mange små brune fotavtrykk

en liten pose med 2 "jakker" i filt med tilhørende knapper

10 rosa stoffhjerter

4 rosa og 4 gule billetter

2 gull-tags

3 små rammer (hvit, gull og rød)

masse klistremerker

hjertebokstaver-klistremerker (tatt noen få av denne)

noen konvolutter

litt papirrester (noteark, kartong, "lommer", o.l)

6 kommentarer:

  1. Flott konkurranse:)

    LO: http://i151.photobucket.com/albums/s160/nica85/DSCF1972.jpg

    Kort: http://i151.photobucket.com/albums/s160/nica85/DSCF1981.jpg

    Og jeg har gitt deg en kommentar. (Skriver aldri kommentarer jeg, latskap bare)

    SvarSlett
  2. Juhuuu!
    Skriver kommentarer på prosjektene dine jeg, ikke her.
    Kjempeartig konkurranse! =)

    http://kreativemariet.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Hei
    Har tatt runden rundt og kommentert eg og så får du flere kommentarer ;). Her er mine bidrag til konk'n.
    http://cathrinepm.blogspot.com/

    Klem

    SvarSlett
  4. Nå har jeg hivd meg inn i konkurransen din.
    Bidragene mine ligger her:
    http://redfrostsinlillekrok.blogspot.com/2009/03/jeanis-konkurranse.html

    Eller må jeg si at jeg også følte det mye mer naturlig å komentere under innleggene dine, enn bare generelt her.
    Men de få månedene jeg har "kjent" deg må jeg si at du har hatt en utrolig kjapp og kreativ framgang.
    Gleder meg til å se mye mer fremmover.

    SvarSlett
  5. Her er mine bidrag ..
    http://evensmamma.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. mitt bidrag ligger på toppen i min blogg

    så har jeg en komenter fra tidligere på en av dine festlige Loer med far og barnbildet- der de tøyser så. Øvrig synes jeg ditt nyeste prosjekt "glad i" er diggbart og liker det 7 tallet sol bokstaven L. Slik bruker jeg alfabetene jeg også (mamma-skrifta på lua mi på den blå dobbeltsida til konkurransen har flere w- dobbelt w snudd opp ned for å bli M. ;)

    SvarSlett