Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


mandag 16. februar 2009

Har fått en ny award!!

Fra Millamy!! Tuuusen takk :-)

Regelen er at jeg må si noe fint om mannen i mitt liv.
Det beste med min mann, Ronny, er at han er så utrolig snill, han har et godt hjerte og er veldig forståelsesfull. Er nok derfor jeg gifta meg med han :-)

6 mål for et meningsfullt liv

  1. ungene våre
  2. mannen min
  3. Familiene våre
  4. Å være friske
  5. Trygg økonomi
  6. Humor

Da gir jeg denne videre til 5 flotte damer. :)

Annika

Leni

Samt

Diddij

Summer82

__________________________________


Orginaltekst.

Firstly thank you so much for this lovely award Sonia,that's so sweet of you :) now the rule is i have to say one nice thing about the man in my life. Next list six ways i measure my success in my life.Now i pass this. award on to 5 fellow bloggers.So have you checked out the SENZ site? who's going? they are having a charity crop to raise funds for kidsfirst, it should great fun, they are going to go for the record of the longest scrapbook page, take a look here http://www.senz.co.nz/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar