Her er mitt galleri av layouter, kort og andre små hobbyprosjekter, man vet aldri hva man kan finne her inne!
Takk for at du stakk nesen din innom, håper du fant noe du likte :)
♥ Håper du la igjen et lite spor ♥


søndag 8. februar 2009

Utfordring

Fikk en utfordring av Camilla :-)

Slik lyder oppgaven:
  • Gå til foto/mapper
  • Ta ut den 6. mappen
  • Finn det 6. bildet
  • Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
  • Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Her da mitt 6.bilde i min 6.mappe!



Dette er da Nikolai, familiens yngste medlem, midt i en bade-og foto-seanse ;-)

Han er skikkelig søt ja?? :-D

Han har alltid vært glad i å bade og er det forsatt.

På bildet er han vel 7-8 mnd vil jeg tro.

I skrivende stund har gullet blitt 14 mnd ;-)

______________________________

Jeg utfordrer:

Leni

Redfrost

Leonore

Lisemor

Millamy

Diddij

2 kommentarer:

  1. Takk for utfodringen.
    Jeg har fått den en gang før, så jeg lager ikke noe nytt innlegg i min blogg, siden det vil bli det samme bildet. ;)
    Gøyalt glisebilde av sjarmøren.

    SvarSlett
  2. Hehe, det gjør ikke noe ;-)
    Takk foressten ;-)

    SvarSlett